Algemene voorwaarden
Assortiment
Coppens Warenhuis heeft een breed assortiment.
Het assortiment dat in de winkel aangeboden wordt is groter en breder dan in de web-shop aangeboden wordt.
- Het assortiment van de web-shop loopt niet altijd gelijk met het winkelassortiment.
- Ons assortiment wisselt regelmatig.
- Kledingstukken zijn altijd zonder getoonde accessoires anders is dit vermeld.
- Prijswijzigingen voorbehouden.
Bestellingen in onze webshop
Uw bestelling wordt z.s.m. klaargemaakt voor verzending. U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen of u kunt hiervoor een afwijkend adres doorgeven. Uw pakket zal door een koerier op het door u opgegeven afleveradres bezorgd worden. Voor bezorging krijgt u hier bericht van. Als levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden, omdat een artikel niet op voorraad is of door een andere reden, krijgt u daar zo snel mogelijk bericht van. Het is ook mogelijk uw bestelling af te halen in ons warenhuis. U kunt dit tijdens de bestelprocedure aangeven.
Verzendkosten
Voor bezorging kunnen verzendkosten in rekening gebracht worden. Afhankelijk van het verzendtype en het totaalbedrag wordt uw bestelling al dan niet gratis verzonden.
Wanneer u verschillende artikelen combineert in één bestelling wordt enkel het hoogste verzendtype in rekening gebracht, afhankelijk van het totaalbedrag. Voor verzendkosten naar een adres buiten Nederland, kunt u contact met ons opnemen. Voor sommigen landen worden hier automatisch kosten voor gerekend.
Betalen per vooruitbetaling via iDeal of bancontact Mister Cash of onder rembours.
Voor rembourszendingen van €2000 of minder wordt €49.95 in rekening gebracht. Rembourszendingen boven €2000 zijn niet mogelijk.
Levering op waddeneilanden
Als je op één van de waddeneilanden woont, dan worden er extra kosten in rekening gebracht voor het verzenden.
Dit wordt na de bestelling extra toegevoegd hier wordt contact met u opgenomen.
Retourneren
Wij staan voor 100% achter onze producten. Daarom kunt u bij ons rekenen op de beste service. Voor aankopen in onze web-shop geldt een zichttermijn van 14 dagen.
Indien artikelen niet voldoen aan uw verwachting kunt u ze binnen 14 dagen gefrankeerd retour sturen.
Retourneren is enkel mogelijk indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt is, indien mogelijk in de originele verpakking. Mocht de verpakking zo beschadigd zijn, dat wij het artikel niet als nieuw kunnen verkopen, dan wordt er minimaal 25% op het aankoop bedrag ingehouden.
Heeft u een order boven de €59,95 geplaatst worden er geen verzendkosten gerekend.
Als er een gedeelte van de order retour wordt gestuurd, zullen de kosten van €5,95 (bijdragen van de verzendkosten) in rekening gebracht worden.
Dit is van toepassing als de totaal order onder de €59,95 komt.
Verzendkosten retour zijn altijd voor rekening van de consument.
Bij retouren dient altijd het retourformulier volledig ingevuld meegestuurd te worden.
Pruiken zijn uitgezonderd van het retourrecht.
Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen pruiken niet geruild of geretourneerd worden.
AANKOPEN IN ONS WARENHUIS
Artikelen gekocht in ons warenhuis kunnen binnen 7 dagen retour met aankoopbon. Retouren eerst melden aan de kassa. De artikelen kunnen alleen retour in dichte en onbeschadigde verpakking. Ze kunnen geruild worden op een ander artikel of geld retour. Met carnaval kan een ander retour termijn gelden. Deze kunt u terug zien op de kassabon. Vanuit hygienisch oogpunt kunnen pruiken niet geruild of retour.
Contact
HEEFT U EEN VRAAG OF OPMERKING?
Wij helpen u graag verder.
Mail ons
Mailen aan [email protected]
Uw mail wordt dan direct doorgestuurd aan de juiste contactpersoon.
U krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Bezoek of schrijf ons
Tijdens openingsuren bent u van harte welkom in ons warenhuis
Coppens Warenhuis
Lagenheuvelstraat 11
5408 RJ Volkel
(dit adres kan ook voor reguliere post gebruikt worden)
Even bellen
Tijdens openingsuren zijn we telefonisch bereikbaar
0413-272914
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht bij voorkeur via e-mail aan afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Coppens Warenhuis bij aangesloten is. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)
Privacy Policy
Bij contact kunnen wij uw gegevens vragen.
Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. Wij handelen volgens de wet bescherming persoonsgegevens. Onze werknemers zullen de vertrouwelijkheid van uw gegevens respecteren.